14/8

Hej på er!
Startade dagen med en långpromenad med min vovve. Var jätte varmt och kvavt ute men det har försvunnit nu. Märks att det börjar bli höst, är svin kallt på kvällarna och löven börjar ändra lite färg. Men jag gillar faktiskt hösten lite på något sätt ändå..
Igår spenderade jag dagen/kvällen med min homie. Kollade film, fotboll, pratade om allt och bara var. Skönt!
Skulle egentligen åkt till v-ås idag men det blev framflyttat tills imorgon istället. Måste köpa linne som jag kan träna i, eventuellt en sport bh, och även lite smågrejer. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog få med mig lite allt möjligt hem i slutänden. Hehe:))
Nu tänkte jag läsa lite bloggar och sen ta en lång och skön dusch. Hörs!

Pics från igår; Lina på matchen och kvällsglass på lustigkullagrillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0