Dålig uppdatering

Halloj! Har varit dålig med uppdateringen men jag har haft rätt mycket dom senaste dagarna
 
I fredags var jag på begravning, min pappas farbror (som även var min granne) begravdes. Var tråkigt och ledsamt såklart men det var faktiskt en riktigt fin begravning trots allt. Efter kyrkan var det mat på Westerqvarn med alla. Då läste några ett par dikter dom skrivit om Sven-Erik och vi fick även se bildspel med bilder från ca 50 år tillbaka och fram tills för ungefär nån månad sen. Usch, jag saknade honom så när vi titta på bilderna :( Men nu är det ju trots allt som det är, så är livets gång.
På kvällen sen träffade jag Lina och vi tog en tripp till Statoil och runt hallsta/kolbäck med Edin och Slavve. Liten kvällstripp sådär.. Senare mötte vi Emelie och Ardi. Vid tolv ungefär drog jag hem och slocknade.
 
Igår gick jag och mammsen på stan och brände lite pengar, hehe. Vi stannade även vid Dollarstore och köpte en heldel grejer. Jag orkar inte skriva/visa allt jag köpte men ni får nöja er ändå. Vid halv 6 ungefär anlände vi till familjen Andersson där vi käkade och umgicks, trevligt.
 
Idag gick jag upp tidigt för att vänja mig med det, sen vid halv 12 var det träning i 2,5 timme. Var totalt slut när träningen var över, helt sjukt va trött jag var. Åt lite wok när jag kom hem och tog en lång skön dusch. Sen skulle mamma och handla så då åkte jag med och solade en sväng. Var huuur skönt som helst! Har ju inte fått mycket färg i år så jag unnade mig lite solarium faktiskt.
Resten av dagen/kvällen tänker jag ha en "ta hand om migsjälv dag" och göra mig fräsch inför morgondagen då jag faktiskt börjar skolan igen. Det ser jag fram emot, faktiskt. Tycker det ska bli roligt att träffa nytt folk och få lite nytt i livet och inte gå och traggla samma skit hela livet här i lilla hallsta. Så nej, det ska bli riktigt kul!
 
Senare ska jag försöka få upp lite bilder från dom senaste dagarna. Tills dess får ni ha det så bra!♥

Kommentarer
Postat av: victoria

Sett Adam med EN HEL DEL tjejer på sistone, just so you know.

Svar: Vadå "sett"?vad vill du få ut av det här förresten?
Ida Wretling

2012-08-30 @ 17:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0