Thursday

Igår blev det en tripp till skinngubben med mamma, fick med mig min älskade skinnjacka hem och även en t-shirt. Ska försöka hinna in till västerås i helgen eller nästa vecka och köpa ny väska. Sen är jag redo för en ny termin! Min gamla har spruckit massor så den går inte att använda. Ska försöka få tag i en liknande iaf.
Annars då? Jo vädret är väl halvkasst men livet rullar på. Imorgon kommer min pojk och gör livet en nypa bättre. Eller där ljög jag, han kommer göra det på topp!❤ Ska förmodligen träffa lite kompisar osv, sen får vi se.
Nu när vädret inte är så roligt o sånt så börjar jag faktiskt längta mer och mer till skolstart. Ska bli så otroligt skönt med en förändring med ny skola o så. Men saknar faktiskt lindbo lite måste jag erkänna. Och alla människor. Till och med alla negativa, skrikiga, nertryckande pratstunder om hur sämst våra liv var på lindboskolan osv osv osv.. haha, love.
Nu SKA jag försöka bli bättre med uppdatering. Fy mig. Dock skiter det nog sig lite i helgen för då vill jag vara med Adam. Men vi ser hur det blir. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0