Vart du än går

Hej på er!
I fredags vaknade jag av sms från Adam "jag kommer kvart över 12", kollar på klockan som visar 10:10 och tänker -hehe jag ska nog gå upp nu isåfall. Sen när Adam kom åkte vi hem och bara hade mys hela dagen. Vid 8 sen drog vi till hallsta och mötte Rasmus, Jonte och Moa, Bella och sen kom massa fler som jag inte känner. Vi gick iaf till duvhällarna och hängde i lekparken och hade jävligt skoj. Dessutom kissade jag ute för första gången på typ 10 år, woop woop. Haha, har verkligen fobi för det. Annars skulle jag aldrig informerat er om den saken ;)
Kom hem vid halv 2 nångång sen och däckade nästan direkt.
Igår gjorde vi verkligen nada. Jag och Adam tog en fika på cafét typ vid lunch, sen handlade vi lite och mötte upp mamma och for hemmåt. Sen blev det en lugn eftermiddag och kväll. Vi åt plankstek till kvällsmat, åh hallelujah va gott det var. Blev skräckfilm med brorsan på kvällen sen, och jag skojar inte om att det kan ha varit den värsta jag nånsin sett. Satt mesta dels under filten och skrek trots att jag varken såg eller hörde, och killarna bara garva åt mig haha. Istället pratade jag med Lina som varit i spanien i en vecka, och jag tackar gud för att du ringde just då Lina! Då slapp jag se äckelfilmen. Fick världens mardrömmar sen men som tur va så hade jag min älskling vid mig så det var inte så farligt trots allt♥ Vaknade idag av att morbror och marie kom. Fikade lite med dom och sen låg vi bara i soffan och slappade. Väldigt skön helg måste jag säga, ibland är det skönt att bara dega (dock var inte fredagen så lugn haha, men ändå)
Nu har min pluttis åkt hem så jag tänkte slänga mig i soffan och kolla på OS eller nåt liknande, eller kolla lite kläder på nätet..
 
Nu har jag skrivit ett ohyggligt långt inlägg men ni får stå ut. Jag tror ni läste det ändå ;P
Hur som helst, nu ska jag fixa lite. Vi hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0